Bu yerlerde trenler doğudan batıya, batıdan doğuya gider gelir.. gider gelirdi...
Bu yerlerde demiryolunun her iki yanında ıssız,engin,sarı kumlu bozkırların özeği Sarı-Özek uzar giderdi.
Coğrafyada uzaklıklar nasıl Greenwich meridyeninden başlıyorsa,bu yerlerde de mesafeler demiryoluna göre hesaplanırdı.
Trenler ise doğudan batıya,batıdan doğuya gider gelir.. gider gelirdi...
...ne de olsa, yeryüzünde bir gün geliyor,hak yerini buluyor,kimsenin yaptığı kötülük cezasız kalmıyor.Hak ve adalet var.. ve dünya yok olup gidinceye kadar da hep olacak... "
"... Gece biterken son karanlığını da alıp götürür,
Güneş doğar,gündüz yok olur yeniden,
Ama benim ışığım yok artık,hiç olmayacak,
Sen söndürdün güneşimi, içi kara mutsuz kardeşim
Abdilhan!