Aybüke

Aybüke
Merhamet capcanlı bir kuştu insan kalplerinde.
Bu yerlerde trenler doğudan batıya, batıdan doğuya gider gelir.. gider gelirdi... Bu yerlerde demiryolunun her iki yanında ıssız,engin,sarı kumlu bozkırların özeği Sarı-Özek uzar giderdi. Coğrafyada uzaklıklar nasıl Greenwich meridyeninden başlıyorsa,bu yerlerde de mesafeler demiryoluna göre hesaplanırdı. Trenler ise doğudan batıya,batıdan doğuya gider gelir.. gider gelirdi...
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
...ne de olsa, yeryüzünde bir gün geliyor,hak yerini buluyor,kimsenin yaptığı kötülük cezasız kalmıyor.Hak ve adalet var.. ve dünya yok olup gidinceye kadar da hep olacak... "
Sayfa 359·Kitabı okudu
"... Gece biterken son karanlığını da alıp götürür, Güneş doğar,gündüz yok olur yeniden, Ama benim ışığım yok artık,hiç olmayacak, Sen söndürdün güneşimi, içi kara mutsuz kardeşim Abdilhan!
Sayfa 346·Kitabı okudu
Edebiyat
"... Kuğu kuğusundan ayrı düşende,güneş bile gözüne kapkara bir leke olarak görünür..."
Sayfa 338·Kitabı okudu
-Hayat böyleymiş!Her şey korkunç,karışık,anlaşılmaz.İşin bir başı bir de sonu var,ortasında ise herkes kaderini yaşıyor.
Sayfa 259·Kitabı okudu