Bir kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman, bunu yazan keşke çok yakın bir arkadaşım olsaydı da, canım her istediğinde onu telefonla arayıp konuşabilseydim diyorsanız, o kitap bence gerçekten iyidir.
Bir hayvanı gerçek doğasını unutacak kadar insanlaştırmak, onun değerini düşürmek, dolayısıyla ona saygı göstermemektir. Olmadıkları şey için seviyoruz hayvanları; bu yüzden, sevdikçe, daha az tanıyoruz. İyi bir iş yaptığımızı sanarak, onlara yanlış davranıyoruz, bu da kötü davranmakla eştir.