Kendi başına mutlu

Kendi başına mutlu
@aybukenur

Kendi başına mutlu

, bir kitabı okumaya başladı
Halid Ziya Uşaklıgil
7.7/10 · 22,9bin okunma
Reklam
"Galip insanlar için iyi ve merhametli olmak ne kolay ve şık bir jesttir."
"Şevket, çok gençti. İnsanların dünyada sevmekten daha ehemmiyetli ve ciddi bir şeyi olamayacağına inandıkları bir yaşta idi."

Kendi başına mutlu

, bir kitap okudu
6/10
·141 syf.·
19 günde okudu
·
2021 2. kitabı
Reşat Nuri Güntekin
8/10 · 36,1bin okunma