Ayça Büyük

Ayça Büyük
@aycabuyuk3
Allah bizi sadece yemek, içmek için, bu dünyanın güzelliklerini sömürmek, dahası dünyaya kötülük etmek için yaratmış olamaz. Hepimizin bir varoluş amacı vardır. Kimimiz insanlığa faydası olacak işler yapmaya çalışırız, kimimiz bir çocuğa umut oluruz, kimimiz ise bizden sonraki nesillere yol gösterecek eserler bırakırız. Ama illa ki bir şeyler yaparız, günlerimiz sadece nefes alıp, anın tadını çıkarmak olmamalıdır
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gerçekler her zaman güzel olmayabilir. Bazen de ne kadar az şey bilirsen, o kadar iyidir.
Hoşçakal demek kolay, Güle güle giden için..
Müzik
Seni doğuruyorum geceye Adını koyuyorum aya bakarak Her şey sen oluyor her yer sen Ben ölüyorum
Aşk; görmekten çok özlemeyi sever, dokunmaktan çok düşlemeyi ve aşk öyle haindir ki; nerde imkansız varsa gider onu sever.