"Bazı insanlar vardır kızım, acı çekmek için, kendine kendi eliyle acı çektiren psikolojiklerden çok daha fazla nedenleri, daha fazla vesileleri vardır ama onları kedere ya da yakınıp sızlanmaya teslim olmuş göremezsin. Aksine cesaretle yollarına devam eder, boyun eğmeyi reddederler, bu hak sahibi kişiler..."