"Bir Yaz Daha...
Seni severek geçirdiğim,
Her sonbahar günü,
Hasretle beklediğim
Dudağıma çalınan,
Unutulmuş bir şarkı.
Belki dinlersin diye,
Hevesle söylediğim.
Doldu vakit sevgilim.
Kuru yapraklar,
Mesken tuttu yüreğim.
Sen gel diye,
Koca bir yaz bekledim... "
(G. G)
"Biri çıkıp gelir, doğru bildiğin her yanlışı sevdirir sana. Bir çift kahverengi göz gökkubben oluverir mavinin en huş tonlarında. Biri çıkıp gelir unutturur sana kaf dağındaki gururunu..."
(G. G)
“Hayatımın en mutlu ânıymış,bilmiyordum. Bilseydim,bu mutluluğu koruyabilir,her şey de bambaşka gelişebilir miydi ? Evet,bunun hayatımın en mutlu ânı olduğunu anlayabilseydim, asla kaçırmazdım o mutluluğu... "
(...)