Yeter AYDINLIK

Yeter AYDINLIK
@aydinlikyeter
-Neden hiç mutlu değilsin Zeze? -Neden mutlu olmalıyım? -Çünkü dünyaya bir kez geliyoruz. -İyi ki bir kere geliyoruz Portuga.. -Neden? -İkinci bir hayatı kaldıramazdım...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ne bilginler geldi, neler buldular! Mumlar gibi dünyaya ışık saldılar... Hangisi yarıp geçti bu karanlığı? Birer masal söyleyip uykuya daldılar.
İnsan ve Duygular
"Sana kızgın değilim, kırgın da... Bitmesi gerekiyormuş bitti, hepsi bu. Üzülmedim değil, hala canım nasıl yanıyor bilemezsin. Biliyorum ki böyle derin bir acının nedeni, tarifsiz bir mutluluğun bitmesiydi. Her şeye rağmen, hayatıma uğradığın için teşekkür ederim..."
Alıntı