🌼
Gülüşü,
Tövbe ettirir dünyada ki tüm güzelliklere.
Sesi,
İsyan ettirir en güzel şakıyan bülbüle..
Gözleri,
Mevzu olur tüm nağmelerime..
Bakışı,
Ah o bakışı..
Yangını olur ormanlarımın,
Hayat suyu olur çöllerimin,
Kavurur kalbimi,
Bir temmuz akşamı gibi..
.
D.A~
`Su Sonrisa Mi Belleza`
Ruhum sancıyor.
Olanlar ve olmakta olanlar içimdeki küçük çocuğun canını yakıyor.
Ağlıyor,
Bağırıyor,
Zalimce süregelen döngüden ah ediyor..
Derya deniz olmuş bir hiçlik bırakıyor ardında.
Yüzme bilmez kalbim,
Zihnimin çukurunda boğuluyor..
Görünen ve görünmeyenin bilinmezliği kol geziyor sınırlarımda.
Ne görünene itimat edilir,
Ne görünmeyenden umut kesilir diyorum..
İçim buz tutuyor,
İlmimin ateşi ısıtmaya yetmiyor..
Bilgi güçtü hani?
Bilgi varoluş ve yokoluşun sınırıydı.
Yetmedi..
Bilgi beni güçsüzleştirdi.
Aczimi hissettirdi..
Bilginin hiçliğinde tutundu aklım..
Bilginin varlığında yeşerdi ruhum..
Fakat yinede,
Sancıyor içim.
Olanlar ve olmakta olanların varlığından,
Feryat figan ağlıyor kalbim.
.
D.A~
🌼
Sensizlikle nasıl başedilir bilmiyorum..
Seni sevmeden nasıl nefes alınır hatırlamıyorum..
Sen olmadan nasıl yaşanır düşünemiyorum..
Boşver, öğrenmeyeyimde.
Bırak, cahil kalayım..
Sen kal yeter ki,
Ben hep cahil olayım..
.
~D.A