🌼
Eylül'ümsün sen benim.
İçimi ürperten ve vücudumu hasta eden o rüzgarsın.
Dört gözle beklediğimsin..
Duygularımın en güzel cerbezesisin..
Aklımın ve ruhumun en güzel satrancısın..
Eylül'ümsün sen benim.
12 aydan biri, [ :) ]
En güzeli,
En tatlı soğuğu..
Öyle ki, serinleyen havalara inat ısıtıyor içimi varlığın.
Yeryüzü hüzünleniyor,
Yeryüzü(m) şenleniyor..
Varlığın benim bahçelerime çiçek olurken,
Bahçelerin yapraklarını uçuruyor..
Bir bana özel,
Bir bana sıcak,
Bir bana güzel,
Bir tek bana Eylül'sün..
.
D.A~