D.A

D.A
@aydlnr
Ölmek için yaşıyoruz, hem de hepimiz....
Eylül'üm
🌼 Eylül'ümsün sen benim. İçimi ürperten ve vücudumu hasta eden o rüzgarsın. Dört gözle beklediğimsin.. Duygularımın en güzel cerbezesisin.. Aklımın ve ruhumun en güzel satrancısın.. Eylül'ümsün sen benim. 12 aydan biri, [ :) ] En güzeli, En tatlı soğuğu.. Öyle ki, serinleyen havalara inat ısıtıyor içimi varlığın. Yeryüzü hüzünleniyor, Yeryüzü(m) şenleniyor.. Varlığın benim bahçelerime çiçek olurken, Bahçelerin yapraklarını uçuruyor.. Bir bana özel, Bir bana sıcak, Bir bana güzel, Bir tek bana Eylül'sün.. . D.A~
Hayat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
🌼 Hastalıklı bir duygunun müptelası olan bir kimse için, İlaçlar kurtuluş değil ölümdür.. Hastalığını sevene, İyileşmek hoş değil, Acı gelir.. Elem, yalnız üzüntü değildir. Bazı haller elem içinde sefa sürdürür.. Üzüntü, yalnız acı değildir.. Bazı üzüntüler acısı kadar sevilir.. Velhâsıl kelâm; Kimse, kimsenin baktığı açıdan bakamaz kimsenin hayatına.. Buda, kimisine zul gelir.. . D.A~
🌼 Duygularım karmaşık, Ama aşık.. Öyle güzel ki gülüşü, Sesi, Hatrı.. Ediyor beni karm(aşık) . D.A~
Hayat
🌼 İhtimaller olasıkları öldürdü, Korku, baş gösteren duyguların başını kopardı.. Hayat durdu, Bir Ağustos akşamı, Bir Eylül sabahına karıştı.. Kısacık zamana hapsolan ruh, Bedeninden ayrılarak intihara kucak açtı.. . ~D.A 06:39
Hayat