D.A

D.A
@aydlnr
Ölmek için yaşıyoruz, hem de hepimiz....
🌼 Duygularım ve düşüncelerim birbirine karıştı. Ya mantığımın itaatkarı, Ya duygularımın maktülü olacağım.. . ~D.A
İnsan
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
🌼 Korku illeti, Güzel duyguların katilidir.. . ~D.A
Hayat
Acı Verici Derecede Güzel
🌼 İmkansızlıklar bir nevi intihar değilmiydi? Acıya koşmak değilmiydi? Yangına körükle gitmek denmez miydi buna? Kalbine kurşun sıkmak olmaz mıydı bu? O halde neden bu kadar güzeldi imkansız olan? Neden bu denli göğüs kafesini parçalardı? Neden bu kadar sıkardı kalbi? Neden bu kadar istenirdi? Neden canı tatlı olan insana ölümü arzulatırdı? Belki de, Mutlu ettiğinden güzeldi.. Huzur doldurduğundan içini. Acıtsada canınını, merhem olduğundan hoştu. Mazoşist denirdi belki de imkansıza koşanlara. Olsun.. Acı verici derecede güzel olan her şey zaten öldürürdü. Belki de, Bunun için güzeldi.. . ~D.A
Hayat
🌼 Kalbim sancıyor. Aklım öylesine uçsuz bucaksız bir ormanın içine hapsolmuş ki; Düşünceler kol geziyor arsızca.. Karanlık değil, yitip gitmek korkutuyor bu sefer. İmkansız bir hayal dolanmış ruhuma. Öyle ahenkli, Öyle hoş ki, İmkansız olması bir ayrı güzel sanki.. Toprak çekiyor, Gök gürlüyor, Bedenimi kesiyor gerçekler.. Yüreğimin yangınında telef oluyor koskoca orman.. Aklım bulanıyor, Kalbim urganı geçiriyor, Bedenim yok oluyor, Düşünceler ormanında.. . . ~D.A
Hayat
Papatya'm
🌼 Yine gel akşam üstü Gece sabaha varmadan İzin olsun üzerimde olur mu? Yine gel akşam üstü Gece sabaha varmadan İzin örtsün üzerimi olur mu? . Papatya~ Hirai Zerdüş
Müzik