Okudukça öğrendikçe daha az , daha az oluyoruz.Genelde, çoğunluktan uzaklasiyoruz.Azınlık oluyoruz,daha yerel kalıyoruz,kamuya mal olamıyoruz.Ve o zaman da bir sürü yaftayı yapıştırıyorlar üzerimize kendilerine benzemediklerimiz.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu çocuğu neden sevdiğimi, geldiği günden beri onu radar gibi takipe ettiğimi, Kendi derdimi unutup neden onunla alakadar olduğumu bir kez daha anladım.Bir ağacın yasını tutan kimse kalmamıştı dünyada.Barana hariç.