Her kafiye boynuma zincirdi, intiharımdı,
Eğer yazarsam unutamayacaktım,
Yüreğime kazınmış kokun kağıtlara tescillenecekti,
Acımadım kendime,
Hayatım boyunca unutamayacağımı bile bile,
Yüzbinlerce insana ezberleteceğimi bile bile...
...Aklıma gelişini seveyim.
Duasız, Şükürsüz bu hali nasıl geçeyim.
Biliyorum ne yazsam her kelamın gerçeği de manası da sana çıkacak.
Bir kelimen cennet, bir susman kor ateş bu yüreğime...