Sabahattin Aliyi gerçekten çok seviyorum ve bütün kitaplarını okumak için de elimden geleni yapıyorum.
İlk yazdığı kitap olan Kuyucaklı Yusuf benim en sevdiğim kitabı oldu resmen.
Bence Kürk Mantolu Madonna çok abartılıyor yersiz övgü alıyor diye düşünüyorum
Sabahattin ali sadece Kürk Mantolu Madonnadan ibaret değildir.
Kitaba gelecek olursam konusundan bahsetmeyeceğim sadece bendeki etkileri bahsetmek istiyorum.
Gerçekten bayıldım olay örgüsü çok güzel şekilde yansımış
Kitapta kendinden bir şeyler bulmak beni çok mesut ediyor
ben kendimi Yusuf da buldum hayata karşı dik duruşu sabrı,sevgisi,bağlılığı yaşadıklarına karşı dik duruşu gerçekten beni etkiledi yaşadım sizinde yaşamanızı çok isterim.
Sabahattin alinin betimlemeleri her zamanki gibi insanın içine işliyor ve sizi içine çekiyor gerçekten çok başarılı bir yazar
YORUMUM BU KADAR ARKADAŞLAR MESAJ KUTUM HER ZAMAN AÇIK KİTAP ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYORUM YORUM OLARAK DA YAZABİLİRSİNİZ...