📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabın son sayfasını okuyup kapağını kapattığım da ağır basan em büyük his ‘bu kitabı sevdiğim insanlar da okumalı’ oldu . Çünkü yaşadığım o hafiflik hissini onların da yaşamasını istedim. Çok güzel bir kitap olmuş herkese tavsiye ediyorum mutlaka kitaplığınız da olmalı altını çizdiğiniz yerleri zaman zaman okumalısınız.
Zira ben öyle yapacağım :)
Kitap benim için 143. sayfadan sonra akıcı olmaya başladı diyebilirim 143. sayfaya kadar Dragon’un kale- hayatından bahsediyor kitabın asıl vermek istediğin ya da asıl konusunu o sayfadan sonra vakıf olabiliyorsunuz ve diyorsunuz ki” insan Alışamam dediği şeylere zamanla hiç sorgulamadan nasıl da alışıyor yapamam dediğin şeylere bakıyorsun o işi en iyi yapan sen olmuşsun bu iş ne mi ? İşte onun cevabını kendi hayatınınıza dönüp bakınca bulacaksınız.