"İnsan beden hazlarını gereğince tatmayı biliyorsa Tanrılara yaraşır bir olgunluğa varmış demektir. Kendi şartlarımızda başkalarını aramamız onlardan faydalanmayı bilmediğimiz içindir; kendimizden kaçmamız kendimizde olup biteni bilmediğimizdendir.."
"Doğru bir donanım şansa bırakılmamalıdır. Varoluşta şans diye bir olgu yoktur. Şans, insan icadıdır. Doğa Ana edilmeyen tohumun filizini doğuramaz. Tüm canlılarda bunu bilir."
"Dışımızdaki doğanın kalitesi nasılsa, içimizdeki doğa da aynı kaliteye bürünür. O nedenle ormanlar ve dağlar bize iyi gelirken, şehir keşmekeşi iyi hissettirmez. Biri iç doğamızı beslerken, diğeri olumsuz etkiler.
Tıpkı su gibi..
Dışarıdan suya ne katılırsa, su ona dönüşür. "