Direksiyon başında sigara içinlere 180 lira ceza kesiyorlarmış.Yok yasada yeri var mıymış yok muymuş yazıyor çiziyor millet.Ama kimse demiyor ki o sigarayı okulların önünde arkasında karşısında ki ara sokaklarda bebeler içiyor.Hiç kimse de durup durdurup sen niye okulda değilsin, hem sen kaç yaşındasın da demiyor.Hapçılar torbacılar bilmem ne melaneti söylemiyorum bile.Çocuklar gidiyor bir felakete hanımlaaaar, beyleeeer ve sayın idarecileeer.