Aygül

Aygül
@aylak_femme
Aylak aylak geziyor, okuyorum.Bazen kitap bazen de insan okuyorum. Bazen de doğanın sesini dinliyorum.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Tanrıma isyan ettiğim yok, dedi. Sadece " dünyasını kabul etmiyorum."
" Cehennem nedir? " diye düşündüğüm olur. Bence cehennem, sevememekten doğan bir acıdır.
İnsana ve Hayata Dair