yasemin

yasemin
@aylasum
Sırf çoğunluğun normallik anlayışına ters düşüyor diye birine deli yaftası yapıştırıp onu bir tımarhaneye kilitlemek insanlık dışı değil mi?Neden insanları değiştirmektense,insanlara dünyayı değiştirecek gücü vermeyi denemiyorsunuz?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Belki de insan korktuğu için kaçmıyor ,kaçtığı için korkuyor.
Lakin tek korkum:Yarın ölebilirim kendimi tanıyamadan.
Ah,cahil çocukluk günlerimdeki gibi mışıl mışıl uyumak!...
Yaralar vardır hayatta,ruhu cüzam gibi yavaş yavaş ve yalnızlıkta yiyen,kemiren yaralar.