Başkalarının deneylerinden yararlanmasını bilen,ders almasını bilen okuyucu,sana sesleniyorum:Öyle durumlar olur ki,adını,öz adını bile anımsaman bile yeterlidir.Bir çiçeğin adı bile yeterlidir.Sevdiğinin (yani bir başka insanoğlunun ya da kızının) adı çok yeterlidir.Bu senin yaşama nedenin bile olabilir.
Düş görmek,düşlemek,bir güce sahip olmak demektir.Elindeki bu güçle çok şeyi değiştirebilir insan.Gizli kalmış nice şeyi bu güçle bulup ortaya koyabilir.Dilediği her şeyi denetimi altında tutabilir....