Binalardan gelen çığlık seslerini duymadıysanız.
Ailelerinize sevdiklerinize günlerce ulaşamadıysanız.
Çocuklarınız aç kalmasın diye marketlere girmek zorunda kalmadıysanız .
Ölülerinizi mezar açacak ve defin edecek kimse bulamadıysanız.
Enkazdan yaralı çıkan yaralıları götürecek bir hastane bulamadıysanız .
Halen kayıp olan sevdikleriniz bulunmadıysa.Bizi anlayamazsınız. Senenin 6 Şubat'ı, yine yağmur yağıyor,belki yine uyuyamayacağız.
BİZ-HALA-O-GÜNDEYİZ.