Birkaç saat içinde bu kadar muhtelif kabiliyetlerini tanıdığım bu adam beni kendi nazarımda ne kadar da küçülttü. Onun zengin ve canlı dimağı garp'ın ve şarkın esrar felsefesinden ve sanatından renk ve şekil alarak önümüzde akarken ben adeta sarhoştum. Ve sanki ayağımın altında ki kum dağları yıkılmış, ben de öteki fanilerle aynı seviyeye inmiştim.
Kitabın yazarı bir doktor ancak bir terapist yada psikolog değil. Buna rağmen kitap içerisinde terapi tadında geçen değerli tespitler bulunuyor.
Akıcı ve sade bir dili var. Özellikle dikkatimi çeken bölümlerden birtanesi sağlıklı beslenmenin ruhsal denge ve pozitiflik üzerinde ki etkilerini anlattığı kısımdır. Düzenli yemek yeme kararı aldığım bu günlerde iyi bir tevafuk oldu benim için.
Okurken sizi sıkmayacak, tek solukta okunabilir hoş ve pozitif bir kitap. Yazarın kendisi de kitabı gibi pozitif bir yapıya sahip o enerjiyi okurken alacaksınız diye düşünüyorum.