Hani bazen durup dururken ansızın bir sevinç sarar ya içimizi; derinden çok derinden bir an içinde olsa yaşadığımıza memnun olur, yarın umutla bakarız ya!
O an bize bütün kötülükleri, acıları unutturuverir. Kendimizi bir çocuk kadar kaygılardan uzak hissederiz.
İşte sen o ansın benim için .
En güçlü, en mutlu olduğum ansın.
Yağmur damlaların toprakta kayboluşu bana insanoğlunun çaresizliğini hatırlatıyor durmadan.
Hepimiz birer yağmur tanesinden başka neyiz ki?
Önce bir buğu halinde topraktan yükseliyor, sonra bir küçük damla olarak yine toprağa dönüyoruz.