Aybüke

Aybüke
۵ “𝓣𝓮𝓵𝓪𝓼̧𝓼ı𝔃, 𝓼𝓪𝓴𝓲𝓷 𝓿𝓮 𝓪𝓼𝓾̂𝓭𝓮 𝓫𝓲𝓻 𝔂𝓪𝓼̧𝓪𝓶...”
Hayat göğüslenmesi gereken bir mücadele, üzerinde düşünülmesi gereken bir mutluluk, denenmesi gereken bir maceradır. Rahibe Terasa
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaşımdan yorgun, yaşımdan telaşlıyım bugünlerde Kaç yaşındayım sahi saymadım, bilmiyorum! Belki kırklarımdayım belki otuzlarımda! Belki de doksan sene yuvarlandım bu dünyanın sırtında! Hiç bilmiyorum! Hayat taviz vermediği hızı ve kavgasıyla akıp gidiyor! Erdem Bayazıt
Şiir
"Eğer fakirlik, hastalık ve ölüm olmasaydı, insanoğlunun kibirden başı eğilmez olurdu.” Hasan Basri
Hoş geldin, hoş geldin şehr-i ramazan
Sen karanlık gecelerin nurlu sabahı, Sen mü’minin saadeti, büyük felahı. Sen mağfiretle silen onca günahı.... Hoş geldin, hoş geldin şehr-i ramazan! ....
Meğer çaresizliklerin en korkuncu, çaresizlikleri olduğu gibi kabullenmekmiş.
Sayfa 196