ferda

ferda
@aymeseevv
Evet, miniciğim benim,seni yelek cebimde taşıyacağım böyle... Yitirmemek için.”
Reklam
Bence yaşam çok kısa.Günlerimizi kin gütmekle,bize yapılan kötülüklerin çetelesini tutmakla geçirirsek çok yazık!Bu dünyada hepimizin,her birimizin bir sürü kusuru olduğu su götürmez.Ama,bir gün gelecek, umarım yakında bir gün,bu kusurları ölümlü bedenlerimizde bırakıp sıyrılacağız.
Yazgımız olan bir şeye çekemem demek saçmalık.
Yakınlarına,çevrendekilere zararı dokunacak bir düşüncesizlik yapmaktansa,senden başka kimseyi incitmeyecek bir cezaya katlanmak bin kere daha iyidir.Hem zaten İncil de bize kötülüğe iyilikle karşılık vermemizi söylüyor.
Seni asıl harap eden,şimdi uyusan bile yarın akşam bu işkencenin gene tekrar edeceğini,hiç bitmeyeceğini bilmektir