Bence yaşam çok kısa.Günlerimizi kin gütmekle,bize yapılan kötülüklerin çetelesini tutmakla geçirirsek çok yazık!Bu dünyada hepimizin,her birimizin bir sürü kusuru olduğu su götürmez.Ama,bir gün gelecek, umarım yakında bir gün,bu kusurları ölümlü bedenlerimizde bırakıp sıyrılacağız.
Yakınlarına,çevrendekilere zararı dokunacak bir düşüncesizlik yapmaktansa,senden başka kimseyi incitmeyecek bir cezaya katlanmak bin kere daha iyidir.Hem zaten İncil de bize kötülüğe iyilikle karşılık vermemizi söylüyor.