Sevdiğimiz kişileri kaybettiğimizde de aklımıza getireceğimiz ilk şey, onların kalbimizde ve zihnimizde bizimle birlikte olmaya devam edecekleri olmalıdır.
İnsan ölümlü bir varlık olmasına rağmen hiç ölmeyecekmiş gibi bağlanır hayatındakilere ve onlardan ayrılmak istemez.
Ama her şeye çok çabuk alışabildiğimiz için ve unutma yeteneğimiz sayesinde hayat bütün olası ayrılıklara rağmen yaşamaya değerdir.