Daha önce de söylemiştim, ebeveynlerimizin bize yaklaşımlarını zihnimize klonluyoruz; onlar uzakta olsa bile zihnimiz bize onların sesiyle konuşabiliyor
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dünya olduğu gibidir; ne iyi ne kötü ne de adil bir yerdir. Başımıza gelen kötü şeyler bazen seçimlerimizle ilgili olabilir ama bazen hiç tahmin etmediğimiz şeyleri yaşayabiliriz. Bu durum yaşadığımız şeyi hak etmekle ya da etmemekle ilgili değildir. Kötü şeyler herkesin başına gelebilir, bu durum senin iyi ya da kötü birisi olduğun anlamına gelmez.
İnsan kendi içinde durmadan konuşan bir varlık, neredeyse hiç susmadan. Bu konuşmaların birçoğu gündelik işler hakkında yorumları içerse de konuşmanın içeriğinden ziyade kendi benliğimize yaklaşım tarzı bir süre sonra benliğimize ciddi anlamda etki etmeye başlıyor