Yaşamlarımız boyunca duymuş olabileceğimiz, kalbimizin en derin yerlerinden burkulup, koparılmış bir sürü acılı sözcük olabilir. Ama bunların hiç biri, pek çok, iyi ve sıradan insanın sık sık, belki de yalnızca kendi kendine söylediği şu sözler kadar acı olamaz.
''Beni gerçekten tanısaydın,sevmezdin.''