Hepimiz öleceğiz. Gözlerimizi hayata yumunca yaptığımız kötülükler silinecek mi? İşlenen cinayetler, işlenmemiş mi olacak? Zalimlikler yaşanmamış mı sayılacak? Kötüler ölünce alçaklıklarından kurtuluyorsa, iyi insanların yaptıkları olumlu, güzel şeyler ne olacak?
Anlatım tarzı, olayları işleyişi, yer tasvirleri, kişi tarifleri, akıcılığı yani bir kitapta olması gerekenlerin hepsi vardı ve çok güzeldi. Beni çok etkileyen ve severek okuduğum bir kitap oldu.
Sultanı ÖldürmekAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201924,7bin okunma