merak ettiğim şey kurgumu gerçekmi? Kurgu ise dahi bence güzel kitap, bazı bölümleri hariç fazla sevmedigim bölümler oldu ama genelinde güzel bir konusu ve güzel anlatılmış duyguların olduğu bir kitap. Ağladım kısımlar oldu örneğin emir'in hastanedeki yalvarışı..Hasan ve Sohrab ve onların yaşadıkları :(
Okumanızı tavsiye ederim