Şermin Yaşar’dan okuduğum ilk kitap ve son olmayacağı belli oldu. Ben kitabı 6.sınıf öğrencilerime okuttum o kadar akıcı samimi bir üslupla yazılmış ki hiç sıkılmadan okunacak bir kitap okumayı sevmeyen öğrencileriniz ya da çocuğunuz varsa güzel bir başlangıç olabilir. Çocukların gözünden yetişkinleri göreceğimiz aynı zamanda hepimizin bir zamanlar sorduğu “okul neden var? “ sorusuna cevap bulmaya çalışan bir grup öğrenci ile tanışacağız kitapta , bu öğrencilerin bu soruya yanıt ararken başından geçen türlü komik olaylar da kitabı daha eğlenceli hale getirmiş . Hiç sıkmadan çocuk merakını canlı tutarak yazılmış güzel bir eser. Eğitime farklı bir açıdan bakmamıza sağlayacak soruları yöneltiyor. Dediğim gibi okumayı sevmeyen öğrenciler için rahatlıkla okutulabilecek başarılı bir eser ben okurken zevk aldım.
Oh Ne Âlâ MemleketŞermin Yaşar · Doğan Egmont Yayıncılık · 20202,816 okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!