Ah, uyku.
Uykuda hepimiz, her gün ölürüz. Neden bu gerçeğe daha sık dikkat çekilmez? Her gece uykuya daldigimizda sabahına uyanacagimizin garantisi yoktur oysa. Her şekerleme, son potansiyeli taşır. E, madem her gece memnuniyetle hatta hevesle güvenip atiyorsak kendimizi, niye korkuyoruz ölümden?