Ayşe

Ayşe
@aysecho
“Dijital defterimde, kendim için yazdığım alıntılar.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dünya sevgisiz olsaydı bunun yüreğimiz için ne anlamı olurdu? Işığı olmayan fantastik bir fenerden farksız olurdu.
Sayfa 49·Kitabı okudu
Bizim mutlu edemediğimiz insanları mutlu gördüğümüz vakit buna dayanamıyoruz.
Sayfa 42·Kitabı okudu
Alıntı
"günler geçer ve çalışır şafağın değirmeni kim bilebilir ki kimi neyi eskittiğini ben ne kadar önemserdim kendimi hay Allah sen ne kadar kumraldın aynalarda hay Allah temmuz tam bu işe göredir bana kalırsa gel bağışlayalım birbirimizi"
Sayfa 558·Kitabı okudu
Şiir
"o öldü çünkü bir gülü tutmuştu bilmeden sen istersen her gün gel her sene gel"
Sayfa 373·Kitabı okudu
Şiir