" Sana da şey gibi geliyor mu? "
"Ne gibi cancağızım?"
"Hayatımızın en mutlu anını çoktan yaşamış olabilirmişiz gibi."
"Neydi ki o? "
"Bilmem, belki de şu andır. "
Şu kadınları anlamak çok zor. Kadınların ne yapacağı hiç belli olmuyor. Bütün gün birbirlerine canım, canım, canim... diyorlar ama sanırım ' canın çıksın ' deseler duygularını çok daha iyi ifade etmiş olacaklar.
Evli bir adam olarak kadın psikolojisinden hiç anlamıyorsun. Eğer bir kadın belirli bir rengin kendisine yakışmadığını düşünüyorsa, asla o rengi giymek istemez.