Bana niçin Tanrı'ya inanmadığımı sordu. Birçok şeyin eksikliğini hissetmediğim bir yaşamda, Tanrı'nın yokluğuna da kolayca alışabildiğimi söyledim ona.
"Hayat üstüne düşündüğün zaman, kendine bir muhatap aradığında mı olmuyor?" dedi.
"Hayır," dedim, "sizinle konuşmak daha kolay, hiç olmazsa varlığınızdan eminim..."