idil

Dünyayı küçük gördüğü için kendini büyük sanıyordu
Reklam
Ancak düşmeyi bilenler köprüden, karşıya yüzerek de geçilebileceğini öğrenir.
Yalnızlık kurşun geçirmez. Dostluk, aşk, aile geçirmez. Dışarıdan sokmadığı gibi içeriden de çıkartmaz. Cerahat yapar. Antibiyotiğini de kendinde besler.
En büyük hatam insanlardan cümlelerimi bitirmelerini beklemekti. Hep böyle yaptım zaten. Gözlerinin içine baktım beni bilsinler diye
Ama insan kendini ev sahibi gibi görmedikten sonra yüzlerce tapuda ismi yazsa neye yarar? Ben misafir olmayı seçtim.
Reklam