İlk okuduğum kitap oluyor.İlk gözağrım ve ilk kitap hediyem.Benden kaynaklanıyor sanırım sonunda ağlamıştım :D Değişik bir deneyim oldu benim için.Ama pişman değilim.Anlatırım burada bana kattıklarını ama tadı kaçar o zaman.Size iyi okumalar :)
Aşk ve KibirSema Bekmez · Tutku Yayınevi · 201432 okunma
Kırgız bir yazarın kitabını okumayı çok isterim.Merakla ve sabırsızlıkla bekliyorum size analizimi ve düşüncelerimi belirtmeyiniz.Umarım keyifli ve faydalı olur.
Mevlanın sadece edebiyat üstadı olmadığını göreceksiniz.
Mevlana,dostu şems arasındaki güzel dostluk,sevgi göz doldurucudur.Yol gösterici ve öğüt verici çok verimli bir kitap.
Kulaktan dolma bilgiler sadece seni köreltir.
Oku.Öğren.
Geçmişin ne kadar yanlış anlaşıldığını görürsünüz.
Ben okudukça gururlandım
Ülkücü bir kardeşiniz olarak size tavsiyemdir.