Ayşe

Ayşe
Nerden bilsin kıymetini soysuz sopsuz bayraksızlar.
Psikolojik danışmanlık ve rehberlik
96 okur puanı
Haziran 2025 tarihinde katıldı
Bugün biraz kendime ithaf
Zira tam da bu saatlerde, bundan 25 yıl önce dünyaya gelmişim... 👉👈🥹 Yeni yaşımın ilk saatlerinde, belki bir cümleniz, bir iletiniz, bir şarkınız ya da bir düşünceniz bana eşlik eder. 🙌 Ve umarım bu yıl bana iyi gelir, hayallerimin gerçekleştiği, bol okumalı, öğrenmeli bir yaş dilerim kendime🫶
Ayşe isimli okura yanıt verildi
Ayşe
mervee Rica ederimm hep mutlu olunn 💓
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bugün biraz kendime ithaf
Zira tam da bu saatlerde, bundan 25 yıl önce dünyaya gelmişim... 👉👈🥹 Yeni yaşımın ilk saatlerinde, belki bir cümleniz, bir iletiniz, bir şarkınız ya da bir düşünceniz bana eşlik eder. 🙌 Ve umarım bu yıl bana iyi gelir, hayallerimin gerçekleştiği, bol okumalı, öğrenmeli bir yaş dilerim kendime🫶
Ayşe
Flört - manolya. Çok güzel yıllarınız ve yollarınız olsun. 💙
Sevgili, bir başka güzelsin bugün; Ay gibisin, pırıl pırıl gülüşün. Güzeller bayram günü süslenir: Seninse bayramları süslüyor yüzün.
Ayşe
Aslı Yıldız
Elin iki üç soysuz iti ülkede açık açık teröristlik yapıyor, laf yok. Teröriste terörist diyen bize bir sürü laf var. İte it demek ne zamandan beri yanlış olmuş anlamadım. Ağzınızın salyasını akıtarak hayran hayran izlediğiniz "batıdan" gözünüzü alırsanız gerçekleri daha net görürsünüz. Ha, amacınız hakaret etmek biliyorum. Ama faşizan kafatasçı ırkçı diyince nasıl gururlanıyorum bilseniz :) "Hamdolsun ki Türk yaratmış Yaradan!"
Türkçülük
Polat Alemdar isimli okura yanıt verildi
Ayşe
Polat Alemdar isterseniz yazmaya devam edebilirsiniz. Size cevap verip hesabımı bu saçma düşüncelerinizle doldurmaya devam etmeyeceğim.
Elin iki üç soysuz iti ülkede açık açık teröristlik yapıyor, laf yok. Teröriste terörist diyen bize bir sürü laf var. İte it demek ne zamandan beri yanlış olmuş anlamadım. Ağzınızın salyasını akıtarak hayran hayran izlediğiniz "batıdan" gözünüzü alırsanız gerçekleri daha net görürsünüz. Ha, amacınız hakaret etmek biliyorum. Ama faşizan kafatasçı ırkçı diyince nasıl gururlanıyorum bilseniz :) "Hamdolsun ki Türk yaratmış Yaradan!"
Türkçülük
Polat Alemdar isimli okura yanıt verildi
Ayşe
Polat Alemdar o zaman boşa muhaliflik yapıp doldurmayın hesabımı.