Hayatın ne olduğunu hiç mi hiç düşünmeden, hayatın ne olduğunu birden bir görüntüyle görüvermek. Neden kelimelerle düşünür de insan, görüntüler yüzünden acı çeker.
Aşağıya uçuyoruz. Aşağı uçmak. Nasıl olur diyorum, uçulan şey hep gökten. “ Sen çok yukarıdan uçuyorsun” diyordu kocam. Önce annem mi diyordu yoksa ? Uçuyorum işte, hem de aşağıya, o derin yol yarığına. Hani yapamazdım? Hem gidiyorum, hem uçuyorum şimdi.