Ayşegül Elbeyli

Ayşegül Elbeyli
@ayseql
♡AY IŞIĞI♡ Kanadından öpüyorum kalbimin kuşu..
"İçimde yarım kalmış bir konuşmanın üzüntüsü vardı"
Reklam
"Kimi tutkular rehberimiz olur yaşam boyunca. Kollarıyla bizi sarar. Sorgulamadan peşlerinden gideriz ve hiç pişman olmayacağımızı biliriz."
Ah Maria...
Niçin rüzgârlı sonbahar akşamlarında, sessizce yan yana yürüyerek ruhlarımızın konuştuğunu dinlemiyoruz? Niçin yanımda değilsin?
"Bir ümidim yok. Bu sondu. Artık hiç bir şeyin değişmesine imkan yok, lüzum da yok."
Reklam