Ayşegül Elbeyli

Ayşegül Elbeyli
@ayseql
♡AY IŞIĞI♡ Kanadından öpüyorum kalbimin kuşu..
"Fakat arkanıza bakmadınız!" "Hiçbir zaman dönüp bakmam..."
Reklam
"Anlıyorum, Anlıyorum... Tamamen yalnızım... Ama Berlin'de değil... Bütün dünyada yalnızım... Küçüklükten beri..."
Sayfa 86·Kitabı okudu
"Ben bir daha denk gelebileceğin biri degilim..!"
"Benim beklediğim aşk başka.. O bütün mantıkların dışında tarifi imkansız ve mahiyeti bilinmeyen bir şey..."
" İnsanlara ne kadar muhtaç olursam, onlardan kaçmak ihtiyacım da o kadar artıyordu.."
Reklam