Ayşe

"...çok iyi tanıdığım insanların yanında bile kendimi hep yabancı gibi hissederdim. Bazen ailemin yanında bile böyleydim."
Sayfa 143·Kitabı okudu
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Engelimi aşabilirdim ama asla normal bir yaşam süren normal bir birey olamayacaktım. Bu içime işlemiş "farklılık" her zaman orada olacaktı."
Sayfa 133·Kitabı okudu
Alıntı
"Gelecek önümde kara bir çukur gibi uzanıyordu. Kendimi kapana kısılmış ve zincirlenmiş hissettim."
Sayfa 84·Kitabı okudu
Alıntı
"Kitaplar evimizde nadir görülen bir şeydi. Ekmeğin daha önemli olduğu düşünülürdü. Karnımızı doyurmak, zihnimizi doyurmaya çalışmaktan daha hayati bir mesele gibi görünüyordu bize."
Sayfa 79·Kitabı okudu
Alıntı
"Dikkat çekici olmak istemiyordum, sadece herkes gibi sıradan olmak istiyordum."
Sayfa 78·Kitabı okudu
Alıntı