"...insan konuşamadığında pratikte kaybolmuş sayılır; diğer insanlarla arasına kalın duvarlar örülür, milyonlarca şey söylemek isteyip bir tanesini bile söyleyemez. Yazmak çok güzel bir eylem olsa da bazı duygular vardır ki sadece yazılı kelimelerle aktarılamaz ya da 'hissettirilemez'. Yazı, sonsuza kadar kalıcı olabilir ama iki insan arasındaki boşluğu kapatan bir köprü olan ses gibi etkili olamaz."