AyşeTab

Kaliforniya, bir zamanlar Meksika'nın, Kaliforniya toprakları da Meksikalılarındı. Sonradan bir sürü aç, serseri Amerikalı, Kaliforniya'ya akın etti. Bunlar toprağa susamış insanlardı... Bu kudurmuş, aç adamlar, çaldıkları toprakları silahlarıyla korudular; üzerlerinde evler ve ahırlar yaptılar... Meksikalılar güçsüzdüler ve toktular. Karşı koyamadılar, çünkü dünyada hiçbir şeyi Amerikalıların toprağı istediği kadar hırsla istemiyorlardı.
Sayfa 280·Kitabı okudu
AyşeTab
Amerikalılar tarihleri boyunca İŞGALCİ olmuş ya da İŞGALCİLERİ DESTEKLEMİŞ demek ki!!!