Eğer insanı sadece etten, kemikten, kastan, kandan, dişten, tırnaktan, deriden, saçtan bir organizma olarak görürsen, ancak o zaman fark eder! Ancak o zaman bir kısmını diğerlerinden, bazı özelliklerinden dolayı ayırabilir, bazılarını üstün, bazılarını da, alt seviyede sınıflandırabilirsin. Oysa bir insanı insan yapan şey, ruhudur. Aklıdır, kalbidir, vicdanıdır, karakteridir,duygularıdır. Özlemesidir, hüznüdür, kederidir, neşesidir, sevmesidir Çaylak! Ve ruhun IRKI YOKTUR.