Eleştirilecek yanları var mı? İlla ki var. Ama kitap o kadar tatlı o kadar içten o kadar bizden ki eleştirilecek yanları batmıyor bile göze. Okurken komşumuzu, arkadaşımızı, teyzemizi hatta kendimizi okuyor hissine kapılmamak elde değil. Keyif alarak seve seve okudum.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
..babam uyuyunca annem kolumu sertçe tuttu, ağzını yanağıma yaklaştırıp fısıltıyla bağırdı, fısıltıyla bağırmak annelere mahsustu. Çünkü hem deli gibi bağırası gelmek hem de susmak zorunda olmak ne demek, bir tek anneler bilirdi.