"Sorarlarsa, 'Ne iş yaptın bu dünyada?' diye, rahatça verebilirim yanıtını: Yalnız kaldım. Kalabildim! Altı milyar insanın arasında doğdum. Ve hiçbirine çarpmadan geçtim aralarından..
yaramazlıklarında kendimi bulduğum bir eser :) diğer serilerini de okudum onlarda da aynı tatları bulduğumu ifade etmemde fayda var sanırım tavsiyemdir.