yaramazlıklarında kendimi bulduğum bir eser :) diğer serilerini de okudum onlarda da aynı tatları bulduğumu ifade etmemde fayda var sanırım tavsiyemdir.
İnsan hiçbir zaman geçmişinden kaçamaz yakasindan atamaz,gercek dostluk gerçek duygular gerektirir..en yakinlarima tavsiye ettiğim okunması gereken ve sürükleyen bir yapıt