aysekaa

aysekaa
@ayshenur_
"Gene dün akşam anladım ki, hayatımdan o kadın çıktıktan sonra, her şey hakikiliğini kaybetmiş; ben onunla beraber, belki de daha evvel ölmüşüm."
Sayfa 155·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Hayır, hayır! İnsanlar bana hiçbir şey yapmadılar...Hiçbir şey...Hep ben..Hep ben... "
Sayfa 41·Kitabı okudu
"-.......Karınız ve kızınız! -Evet, karım ve kızım.. Ama işte o kadar.."
Sayfa 35·Kitabı okudu
Ve Werther'e veda ediyoruz.. :*
"Silahlar dolu -Saat on ikiyi vuruyor! Buraya kadarmış!- Lotte! Lotte, hoşça kal! Hoşça kal! "
Sayfa 125·Kitabı okudu
"Hem hiçbir yerde mutlu değilim, hem her yerde mutluyum. "
Sayfa 101·Kitabı okudu