Bazen hayattaki en yalnız insan olduğumu düşünürüm. Ama bunun başkalarının varlığıyla hiç ilgisi yoktur - aslında beni yalnızlığımdan koparıp da gerçek anlamda eşlik etmeyenlerden nefret ederim.
Hedefler kültürün içindedir. Onları solursunuz. Birlikte büyüdüğüm bütün gençler aynı hedefi soludu. Hiçbirimiz bilinçli bir hedef belirlemedik - hedefler zaten oradaydı, benim zamanımın çevremdeki insanların, ailemin doğal sonuçlarıydı