Pilon küçük bir çocukken ne kadar mutlu olduğunu anımsadı. "Ne dert vardı ne tasa, Pablo. Günah nedir bilmezdim. Öyle mutluydum ki."
"Bir daha hiç mutlu olamadık," diye onayladı Pablo kederle.
"Dünya erkeğe dediği gibi kadına da istersen yaz, beni hiç ilgilendirmiyor demiyordu. Dünya kaba bir kahkahayla, yazmak mı diyordu. Yazmak senin neyine? "